27 Juli

Hej jag tog nu ett långt avbrott från att skriva. Gjorde det delvis med flit för jag hellre varit ute i vädrets friska luft och solens strålande ljus :) men nu tänkte jag att det kanske var dags. Är ju trots allt riktigt skönt att skriva bara. Igår åkte jag till Sags Lindström<3, vi var i stan en stund sen mötte vi Madde och hennes vänner på tåget. Vi va med dom en stund på kvällen och det var trevligt den lilla stund det var. Jag och Saga tog en rijäl sovmorogn :p menmen det är vi väl värda kan man tycka ;p det var i vilket fall riktigt skönt att få träffa Saga igen ! Du är min närmaste vän älskling och jag älskar dig :)) Just nu är jag hemma hos min älsklings älskling Tommy !!!!<33 skriver snart igen hejhej :D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat då? :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (om du har):

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0