gårdagen

Igår var jag Michelle och min syrra i Kista och kollade Harry Potter filmen......vad kan jag säga....den sög !
Bra i början men inte mot slutet ;/ jag hade iaf grymt kul med Michelle och min syrra :D haha vi kom hem till Michelle vid halv 2 och vi var vakna heeela natten :) vi bara låg och pratade och sen 6 på morgonen gick vi till saga skolan och gungade....shit va kul man kan ha....haha fan va vi skrattade asso mådde så illa och hade spräängande huvudvärk. Har fortf inte sovit ordentligt....men får väl sova ljupt inatt ist :P haha imorgon åker jag till Karlstad med min syster och kommer inte hem förns nesta vecka. Kommer tyvärr inte kunna skriva på bloggen när jag är borta :/ men ska ta en massssa foton ! Så sen när jag kommer hem ska jag lägga in alla bilder :) Allt från mig så länge. puss <3


M'§

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hahah så jävla kul vi hade! Shit asså jag har utegångsförbud men det vare fan värt haha :P



Kommer sakna dig när du är borta :(<33333

2009-07-27 @ 17:49:34
URL: http://baramichellee.blogg.se/
Postat av: Milli

haha ja fan x) haha mer sånna stunder ! :)

Kommer sakna dig också hjärtat :( <3

2009-07-27 @ 19:03:05
URL: http://askmillie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Miss u :( <3

2009-07-30 @ 22:23:39
Postat av: pontus slash kungen

Och jah fick inte följa me :(<3

2009-08-05 @ 00:57:35

Vad har du på hjärtat då? :

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (om du har):

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0